مشاغل مالامال درآمد ایالات متحده
نوشته شده توسط : mgh


مشاغل مالامال درآمد ایالات متحده
براساس رسیدگی های اخیر ، در حدود 70 درصد از اشخاص درخواست کننده کار میگویند که حقوق و دستمزد در هنگام نظارت آیتم های اشتغال یک دلیل اساسی میباشد. شما هم در صورتیکه قصد مسافرت به ایالات متحده دارید، احتمالاً میخواهید بدانید با شغلتان در ایالات متحده توانا به استحصال مهاجرت به قبرس شمالی  چه ترازو درآمد خواهید بود.

لیست تحت دربرگیرنده درآمد هر ساله میانگین ​​هر عمل، گزارش های مرتبط با دستمزد میباشد که به وسیله کارگر در وبسایت به اشتراک گذارده می گردد و تعداد مجال های شغلی که درحال حاضر در سطح مرز و بوم در دسترس میباشد.

دارای تخصص بیهوشی (265،990 دلار)
پزشکانی که پیش از کار، حین شغل یا این که بعداز فعالیت یا این که بقیه روشهای پزشکی بیهوشی را جاری ساختن می‌دهند. در سال قبلی نیز متخصصان بیهوشی جايگاه اولیه را استخراج کردند. طبق جدیدترین اطلاعات، نسبتاًً 31000 کارشناس بیهوشی در آمریکا وجود داراست.

جراحان (265،990 دلار)
پزشکانی که بیماری ها، صدمات و ناهنجاری ها را با استعمال از اشکال طرز های جراحی، مانند به کارگیری از ابزار، وسایل یا این که به طور دستی معالجه می نمایند. بر اساس جدیدترین داده های BLS، حدودا 34.390 جراح در آمریکا وجود دارااست.

جراحان دهن و فک و شکل (242،740 دلار)
جراحان دهن که بسیار تخصصی خیس از دندانپزشکان می باشند، طریق های بغرنج ای مانند کشیدن دندان عقل را اجرا می‌دهند. جراحان فک و شکل منش های مرتبط با فک و شکل و دور و بر فک را اعمال می‌دهند.

دارای تخصص زنان و وضع حمل (235،240 دلار)
پزشکان دارای تخصص بهداشت باروری زنان و وضع حمل OB / GYN))، اندکی ذیل خیس از حقوق و دستمزد هر ساله مذکور برای جراحان دهن و فک و شکل میباشند. طبق اعلام BLS ، حدود 18،590 پزشک معالج در این باره در آمریکا سرگرم به فعالیت می‌باشند.

روانپزشکان (216،090 دلار)
روانپزشکان یک پایین تخصص فن پزشکی می‌باشند. آنان حقوق و دستمزد قابل توجهی را اخذ کردند، در حالی که تورم فی مابین سالهایی که اطلاعات از آن گرفته میگردد 6.6٪ ارتقاء یافت.

پزشکان (214،700 دلار)
این دربرگیرنده یک مجموعه پهناور ای میباشد که مشمول پزشکان و جراحان میباشد. در BLS، پیش گویی می گردد که اشتغال دراین باره از سال 2016 تا 2026، 13٪ به کندی پرورش نماید، ادله آن هم ارتقاء تقاضا برای سرویس ها درمانی بوسیله جمعیت رو به رویش و پیری در ایالات متحده میباشد.

پزشکان خانواده و همگانی (208،560 دلار)
BLS این تیم را اینگونه تمجید می نماید: پزشکانی که بیماری را تشخیص داده و درمان می نمایند و به خودداری از بیماری ها و جراحت هایی که معمولاً در جامعه همگانی فیس میدهد، یاری می نمایند. ممکن میباشد بیماران را در شکل نیاز برای تشخیص یا این که معالجه بیشتر به متخصصان ارجاع دهند.

متخصصان داخلی (198،370 دلار)
BLS یک کارشناس داخلی را چنین تعریف و تمجید می نماید: \"پزشکانی که بیماری ها و زخم های سیستم اندام داخلی را جراحی می نمایند و آن‌ها را درمان می نمایند. حقوق و دستمزد این تیم از گزارش سال 2018 نسبتاًً 2 هزار دلار کاهش یافت.

کارشناس پروتز (196،050 دلار)
طبق گفته BLS، متخصصان پروتز برای جایگزینی دندانهای از دست رفته و بقیه ساختارهای دهانی، پروتزهای دهانی را برای اصلاح تغییر و تحول صورت طبیعی و اکتسابی دهن و فک، برای ترمیم و نگهداری سعی دهن مانند جویدن و سخن کردن و بهبود ظواهر به کار گیری می نمایند. حدود 380 دارای تخصص پروتز در آمریکا وجود داراست.

مدیران ارشد (196،960 دلار)
ایالتهایی که بالاترین حقوق و دستمزد مدیرعامل را دارا‌هستند می‌توانند شما‌را متعجب نمایند: داکوتای جنوبی در سکو اولیه ، منطقه کلمبیا در منزلت دوم و رود آیلند در سکو سوم قرار دارا‌هستند. نیویورک در لیست وجود ندارد. کالیفرنیا هم درین لیست نیست.

کارشناس اطفال (180،010 دلار)
حقوق و دستمزد ماهیانه متخصصان اطفال، که کودک ها را درمان می نمایند، کمتر از متخصصان داخلی و پزشکان همگانی میباشند. ولی آن‌ها هنوز هم فی مابین ماهر های مالامال درآمد قرار دارا‌هستند. یک دکتر معالج کارشناس اطفال، صدمات جزئی، بیماری های شایع و بعضی بیماری های عفونی را که ممکن میباشد جوان ها را ذیل تأثیر قرار دهد، معالجه می نماید.

پرستارهای متخصصین بیهوشی (169،450 دلار)
پرستارهای متخصصین بیهوشی لبریز درآمد ترین مجموعه پرستاران می‌باشند. به گفته BLS، متخصصان بیهوشی، علائم حیاتی مریض را ذیل لحاظ دارا‌هستند و بر بهبودی مریض از بیهوشی بررسی می نمایند. ممکن میباشد متخصصان بیهوشی ، جراحان ، بقیه پزشکان یا این که دندانپزشکان باشند. پتانسیل رویش دراین باره شگفت آور میباشد: از سال 2016-2026، 31٪ پرورش نموده است.

مهندسان نفت (154،780 دلار)
براساس BLS ، \"مهندسان نفت روشهایی را برای حصول نفت و گاز از رسوبات پایین سطح زمین پیاده سازی و پیشرفت می‌دهند. مهندسان نفت همینطور روشهای جدیدی برای کسب نفت و گاز از چاه های کهن پیدا می نمایند.\" منظره رویش مهندسان نفت بسیار پر‌نور میباشد. حدس می گردد که تعداد مشاغل جان دار در این مورد حدود 15٪ ارتقاء یابد. پرورش و دستمزد در این مورد تا حدودی به بها و تقاضای بنزین و نفت متعلق میباشد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: